onsdag 12 augusti 2009

inte arg men besviken

onsdag. P is home. Han sov hos mig inatt. det var varmt as hell. men det är det värt. det var ombytta roller.jag åkte till jobbet han var kvar i sängen. jag gillar bättre att vara kvar i sängen och han åker till jobbet. men vem vet det kanske blir så när man blir fucking arbetslös. tack mekonomen allt slit vi har gjort för er. och det här är tacken?!

P är hos Sandra, Ida är ochså där. och här är jag hemma och ensam....

till helgen ser det bra ut. på fredag är det bara jag och P. Ingen annan. förutom hans ny inflyttande syster och hans mamma såklart. Men oh, det ska bli mys! Lördag blir det beachen. men för vilka pengar har jag inte kommit på ännu. Pappa har du jobb till mig?

Nu ska jag äta middag och sörja. För nästa vecka är jag ensam på zonen.. Kära Anela, Grodan och Aleks är utomlands. Turkiet och Grekland. Ja, jag är avensjuk. jag kommer sakna er.

maten ropar såsom min mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar