torsdag 1 oktober 2009

kinesiskt te

Antigen hatar med det eller gillar det! jag gillar det, det är inget citron smak eller något sånt utan det smakar bara ja det går inte beskriva det måste smakas!

Jag vill se Man of honor, jag ser på bakom kulliserna på den filmen. Den verkar kanon. Dempsey är med i den, och på tal om honom! Såg på Greys igår.. OH! jag hade redan klurat ut att hon skulle klara sig. Allfall Greys är det bästa, jag vill ha alla säsonger så jag kan se från början.

Nu ska jag klä på mig och köra in till stan och fixa present till Jenny som fyller år idag! Sedan ska jag även låsa upp min bank dosa så jag kan överföra pengar till Australien konto.

Idag kommer Evelina hem, välkommen hem!

2 kommentarer:

  1. HAN ÄR SÅÅÅ SNYGG!!! Jag har ju alla Grey´s, vill du låna? :)
    Pusse

    SvaraRadera