torsdag 17 december 2009

ängel

Nu är jag hemma från att korsat hela Sverige. Strängnäs-Falun-Jönköping-Strängnäs. Åkte bil i ca tolv timmar för att hämta lilla Ruth och hennes föräldrar. Ohh, Ruth jag vill ha med mig henne till Australien. Men hennes föräldrar vill inte. Ruth som ville följa med ochså...
Lars, oh, Lars, Han är bara bäst! Han sjöng  för mig och det ska han få göra igen. Om han kommer till någon av de hundra festivaler som finns i Sverige så ska jag dit!
Anela, du står i ett evigt skuld till mig, med klänningen! Du vet vad jag menar. Dig ska jag ringa och ta med när jag behöver en klänning. Det spelar ingen roll var du bor. Hoppas på Göteborg för det är en trevlig stad.
Just det Anela du följer med nästa gång på Lars va? Jag tar med ett sånghäfte!



Johanna&Anela


Globen


Lars


Ruth



Ruth

1 kommentar:

  1. Ruth är minsann lik sin morfar :-)
    pussa lite på henne från mig
    kramiS

    SvaraRadera