fredag 26 mars 2010

Nojesfalt

Idag har vi varit pa Universal Studios. Det var grejer det! Men det trakiga var att en attraktion, den basta, var sonder........ Men vi akte en anan haftig sak, men den var kul en gang, for sedan visste man vad som skulle komma. Det var helt svart och det var fran filmen Mumnien, sa vi var ute efter nagon bok, som var sjalva storyn. Eve skrek och jag skrattade. Lilla lovet skrattade ocksa.

Helt klart godkand dag!

Jag fick skoskav och fick ga till First Aid, dar jag skulle plastras om. Vilket jag blev och skrek som en gris. Han rengorde saret, som gjorde grymt mycket ondare an jag trodde! sedan rakade jag klacka ur mig : Im dirty... Tills jag kom pa att det lat lite snuskigt och lade fort till Becuse of the shoes!
Sen fick jag mitt plaster och gick ut tillbaka till E&S.

Sa nu sitter vi har i Little India. Singpore har alla varld delar i ett litet land. Grejer det.

Annars bor vi vid Geylang. Pa ett litet hostel med en toa.

Imorgon ar det earth hour da har vi lite planner vad vi ska gora.

Nu ska jag inte skriva mer sa man har natt att saga nar man kommer hem,va. Inte langt kvar.

1 kommentar: