söndag 13 mars 2011

så var man där igen

idag kom jag iväg till skyes äntligen... Mina 4 km blev avklarade bra, gick jävligt bra faktiskt.
Har tränat dåligt den här veckan, men det har varit massa grejer att göra så jag har inte rikigt kommit dit, men nu så. Den här veckan jobbar jag kväll hela veckan förrutom onsdag så att nu kan jag minsan gå dit!
snart är det fjällen!!!! Jag längtar, ska bli super kul att träffa lovevanten som har kommit hem från amerikat! Sen så kommer man få träffa Ruthan också och jag har en present till henne. Jag tror att hon kommer gilla den :)

Jobb om 2 timmar.

jag längtar lite till sommaren, jag har begärt några dagars ledighet den här sommaren allfall. 

4 kommentarer:

  1. ånej, jobbar du kväll hela veckan? Jag som vill träffa diiiig! Kanske någon sväng på dagen då? Fika typ ??? Puss och kram

    SvaraRadera
  2. självklart! på onsdag jobbar jag till 6!

    SvaraRadera
  3. Men jag kommer hem på torsdag :P Så onsdag blir inge bra! Puss

    SvaraRadera
  4. varför är de bara ruthan som får present? jag borde också få present!:)

    SvaraRadera