torsdag 15 september 2011

var på en docentföreläsning, det var inte så bra, då den inte kanske direkt relevant för oss, MEN dom bjöd på fika. det gillar vi, gratis frukost!

Imorgon handledning, sedan kl 2 sätter jag mig på ett tåg till destination Hemligt. Ska bli ett kärt återseende :)

Nu har jag fått iväg alla mina papper finally, sen fick jag reda på något kul att mina bankgrejor för ICA skickats till min gamla adress och mathre får inte hämta ut det utan min signatur. Dvs att om två veckor blir det en retur tillbaka och sedan när den kommit tillbaka, då skickar dom ut den till min rätta adress som inte hade uppdateras i deras system.. Ajust plus att min swedbank kort inte hade beställts på nytt när jag spärrade det, det har ju annars kommit när jag spärrat det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar