onsdag 2 maj 2012

var ska jag börja?
det har hänt massor massor, och det känns ju bra att man har saker att göra men hallå det är maj?! var tog allt vägen? allt går snabbare än snabbast..

valborg var en riktigt lyckad dag, en hel dag!

idag är det onsdag solen skinner och jag har aldrig i hela mitt liv varit så fattig som jag är just i detta nu.
funderar starkt på att ställa mig på gatan och någon får min kropp i utbyte med pengar.
ge mig en sommar och jag tok jobba och få upp mitt sparkapital som jag har tagit från hela denna vår.
så går det när man vill vara med på allt.
men det är det värt.
nudlar är en hit hör jag hört.

pengar pengar...

allafall, ska leva fattigt så att jag kan ta mig till borås och hem nästa helg. bara jag tar mig dit för sen kan jag svälta för din skull Ena!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar