fredag 1 januari 2010

gott nytt ar

Herrejavlar vad det skots raketer igar, har nagra riktigt fina bilder pa min super kamera, som jag gick av bastaste P. Men det laddae jag inte upp nu for jag har ingen sladd..

Snart ska vi ga och ata middag. Vi har varit i pardiset idag, Sol pa klar himmel och en battre plats pa stranden. Det ar riktigt fint..

Forovrigt skulle inte Sandra och Evelina klara sig utan mig, vem skulle doda kackellackan som kryper pa evve mitt i natten sa hon skriker som en riktig karl och staller sig i Sandras sang. Och vem skulle oppna alla ol/cider flaskor. OM inte jag. Mina ord ar deras lag.  hihihihi

Vi har det iallfall skit bra har. Vi har traffat carro och hennes gang men inte Henke.
Imorgon byter vi boende. Narnare stranden eller pa stranden.

adios

5 kommentarer:

  1. Usch vad härligt. Varför bytte ni boende ? Akta er för vattenormarna och vatten/sandloppor. Hoppas att allt är bra med er och att ni har blivit lite sönderbrända på axlarna. Själva åker vi på en kryssning på ett svinkallt hav. Kram

    SvaraRadera
  2. Det är bra att de har dig Anki, du får ju ta hand om tjejerna nu när inte jag är med och kan göra det ;) MISS UUUUUU <3

    SvaraRadera
  3. hoppas nästa boende bjuder på färre små kryp .fort farande kallt hemma ,ja utom hus ja.ha det bra .lönen är fixad .

    SvaraRadera
  4. gott nytt år önskar Johan, Anna, Ruth och Allan

    SvaraRadera