tisdag 19 januari 2010

there's nothing healty about a tan

Vi ligger pa stranden varje dag! vi har bytt fran Cottesloe till Scarbrough. Vart nya hostel ar mycket battre an det gammla fraschare och mindre nu ar vi inte 140 personer som ska dela pa ett och samma kok.

Varan kost bestar av pasta,tonfisk,subway,brod youghurt. idag provade vi nagot nytt och kopte kyckling.. plus en javlaa massa vatten!

En dag ska jag vara lika duktig som sandraisolen.blogg.se att lagga upp bilder, men inte idag.

Imorgon ar det en ny dag och da blir det stranden igen. sol sol.
Idag sag vi moln. det var lange sedan... Till och med en och en annan droppe vatten foll fran himlen. kanske 10 st.
Haromdagen var det det den varmaste dagen pa flera flera ar! En tant sa att det var den varmaste dagen pa hennes 46 ar i australien. den ni!

3 kommentarer:

  1. -Svider gott i skinnet och svetten droppar? 46gr, bastuvärme ju! Längtar efter lite kyla och snö nu då? En snöboll kommer lastad. Det är bra, drick mycket vatten. Nu ska jag ta en titt på Sandras blogg så jag får se lite bilder ;-)
    kramiS

    SvaraRadera
  2. Meeen, klaga inte du!:) det är hemskt att komma hem till kylan! Jag åker o hälsar på er snart tror jag:) kram på dej!

    SvaraRadera
  3. hallo

    solar ni bara? ska ni inte åka runt och turista också? Ni har 46 och vi har -5 och snö. Ni missar väldens bästa vinter.
    I morron ska jag åka sidor.
    Hoppas att jag inte får mjölkstocknig igen :)

    Ruth säger att det är nice att åka vagnen.

    Puss

    SvaraRadera