torsdag 4 februari 2010

bayron bay

ar i bayron bay nu pa wicked travel sak stalle dar dom inte anvander usb portarna! Jag som skulle lagga upp bilder nu nar man hade en tid. SKIT!

allafall sydney var haftigt, oprahuset,bron och utsikttornet! Sandra och jag var pa akvarium, dar vi sag massa djur, kangrus,koals,jatte fina fjarilar! och hajar och delfiner och en jatte stor krokodil som heter Rex, Rex fick en tjej krokodil av stallet sa det skulle bli fler Rexs men den at han upp, sa han fick en ny tjej som han ocksa at upp, sa nu ar Rex ensam och hanger pa Wild lives stallet! Har massa bilder dar ifran!

Traffade Linda M, satt och pratde pa Macdo valdigt lange sedan tog vi en svang pa stan!

I bayron sa hanger vi mest pa stranden, vi ska vara har lange, men vi har nagra saker in planerade!

Snart fyller jag 20 ar! Det skall firas! 

Jag har inte tre langre, men om nagon vanlig sjal far lusten att ringa mig pa min stora dag sa har jag fatt lana Evves och Sandras ausse nummer, sa ni far betala om ni ringer! +610412116962 , vi 10 timmar innan tank pa det!

Nu skall jag gora lite nytta!

10 kommentarer:

  1. Vi ringer på födelsedagen. Här hemma är det massor av snö,Så nu är vi "insnöade" i dubbel bemärkelse.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jävlar du, vilken grabb den där Rex ;) Han skulle man inte vela stöta på! Gud så mysigt ni har det, och jag saknar er så sjukt mkt! Synd att du inte är hemma på din födelsedag, jag hade velat ge dig en fin tårta! Saknar och älskar dig anikispank

    SvaraRadera
  3. Vad gör du för nytta ???? Ni verkar ha det fantastiskt. Snart åker vi, 11 dagar kvar. Ska oxå bli skönt. Här är det bara snö, snö och åter snö. I morgon ska vi till din mamma på middag och få träffa lilla Ruth, ska bli väldigt trevligt. Ha det gott o ta hand om varandra. Kram Lillis

    SvaraRadera
  4. Å vad tyckte du om Sydneys akvarium då? Häftigt eller hur! Har du sett någon Wombat än?
    kramiS

    SvaraRadera
  5. grattis på födelsedagen, ja blev så förvirrad av alla konstiga siffror i de där telefon nummret.
    har dy fått någon bra födelsedagspresent ännu?
    imorgon ska jag leka med rutan, ja tro att vi kommer gilla varandra,att vi e lite på samma nivå :P
    ha de jätte bra nu lille vän och ta det försiktigt!

    SvaraRadera
  6. STORT GRATTIS PÅ 20 ÅRSDAGEN ANNIKA .HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG .VI HAR FÖRSÖKT ATT RINGA DIG MEN DET GICK INTE TYVÄRR NÅGOT VAR FEL DET KANSKE GÅR SENARE I DAG .EN PENG ÄR INSATT TILL DIG PÅ KONTOT FRÅN MIG ANNA JOHAN OCH RUTH HON LÄNGTAR EFTER SIN MOSTER . STOR KRAM FRÅN OSS ALLA FYRA . PUSS PÅ DIG

    SvaraRadera
  7. Grattis lillen! Hoppas du får en bra födelsedag i värmen! kram från världens bästa storebror å svägerska=)

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen. Hoppas du får en bra dag. Många uppvaktningar från gamlingarna på åby

    SvaraRadera
  9. Grattis på 20 årsdagen.
    Hoppas att det blir kul att surfa :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Ett Jättestort grattis på 20-årsdagen! Å många grattiskramar.
    Sylvia

    SvaraRadera