onsdag 10 februari 2010

liten blir stor - 20 år

Jag är tjugo år nu!
Jag fick världens överaskning, att min P kom hit från Sverige!! Jag och Evve satt vid stranden i Bayron, Sandra var borta. Jag trodde att hon var och fixade tårta eller dylikt.. En tårta kom, en Sandra kom. Jag får två händer på axlarna, jag vänder mig om, och där står P!!!!!!!! Evve har ett jatte bra bildspel från mötet. haha. oh vad glad jag blev, är! Sa igår firades vi mig ordentlig, tårta,strand,pussar,vin,corona och pizza. Och utgang på slampiga apan.

Tack så mycket E&S för att ni har kunnat hålla en hemlighet i mer månad och plannerat en fin dag för mig!. Och tack världens bästaste pojkvän, för att du är här:)
Nu kommer bilder. och tack för alla grattulationer!!

okej jag orkar inte vänta på bilderna!  tar det en annan dag :)
nu ska jag sova!
ciao

3 kommentarer:

  1. Hehe, det är ju bra att Sandra i Solen lägger ut bilder då. :-)

    SvaraRadera
  2. myyyyyyyyyyyyyyyyyys!!!! åh jag älskar slampiga apan, vilket jävla röj alltså! :D

    SvaraRadera
  3. JAG HAR VETAT DET HELA TIDEN :D hihi,Du verkar ju ha haft en toppen födelsedag anki :) Ha de så kul nu, och skriv snart igen :) SAKNAR DIIIG

    SvaraRadera