måndag 13 juli 2009

hajmal

Till middag fick jag en ytterst ovanlig fisk, om man kan kalla Hajmal för fisk. Allafall det har jag ätit och jag kan inte rekomendera det, jag vet inte om det var fisken eller tomatpeston som gjorde det mindre ätbart.

Jag vill skypa med P. Det är ju så otroligt stor tidsskillnad så det lär ju inte hända på ett bra tag. Men det är ochså bra för då uppskattar jag nästa samtal mycket mer!

Imorgon är det tisdag vilket tar mig en dag närmare fredag =helg. Jag ska även med Pappa och äta på Jimmys resturang, Taxinge Värdshus eller vad det heter. Han gör god mat, så det ska bli gött!

Avslutade nyss ett samtal med Ida, hon är sliten. Första dagen för henne på jobbet. Grattis du har fyra veckor kvar!

Jag har även fått reda på att jag kom in 4 reserv på Geografi pogrammet i Göteborg. Så nu vet jag vad jag duger för. Jag hade nog kommit in om jag inte hade sökt försent. Haha.

Jag ska läsa min nya bok, Motsatsen till kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar