fredag 10 juli 2009

livet på landet

Linus ringde nyss och berättade att det står en älg utanför oss, det var riktigt häftigt. Jag visste inte att älgar har en "pingla" under hakan, men det har den!

Fick lax hos far, det var gött. Sedan gjorde jag kladdkaka till eftersätt, jag är bra på det, det går jätte fort när jag gör den.

Imorgon ska jag byta min mateus talltik jag fick i student present, fick fel färg ska bya den i mariefred till den rätta färgen. Antigen rosa, turkosblå eller lila.
Sen ska jag och Jenny baka bullar om hon hinner, hon har späckat schema, hon är mor och famlije försörjare. Det är inte lätt inte.

Det här första helgen på evigheter som jag inte är med P eller har inplannerat att åka till honom imorgon eller att han kommer titta förbi på väg in till grabbarna. Känns konstigt... Hoppas du har det bra, P.

Det är så otroligt skönt med helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar