fredag 31 juli 2009

helg

äntligen är dagen kommen : FREDAG. som jag har väntat, faktist hela veckan.
Jag är mätt har ätit kycklingtacos eller snare gucamole med taco chips. det är min stora favorit när det bjuds på tacos.

Imorgon ska jag inte stiga upp lika tidigt som Anela, utan jag ska vakna kl8:00 det blir perfekt då hinner jag äta frukost och allt de andra. 9,28 lämnar tåget Mariefred med destinaion Stockholm, huvustaden i Sverige.
Anela ska shopppa jag ska leta underkläder och Aleks ska med ochså men hon ska träffa någon från Helsinborg. Det här ska bli ett trevligt möte att få se hur folket ser ut utan svarta kläder med gult tryck Mekonomen och med smink. Intressant!

Nu ska jag till Jenny och Linus, eller om jag ska ta det lugnt och sova om timma elller något. Lutar åt det sist nämda faktiskt. tråkig that´s me!

adios mina få men kära läsare!

1 kommentar: