söndag 8 november 2009

dödens

Killen i Lars band, keybordkillen från och med i torsdag hatar jag honom! Idiot som går och blir svinsjuk, IDIOT! Lars skullespela torsdag fredag lördag osv, men nej JUST torsdag torsdag av alla javla dagar går han och blir sjuk. Aja ser iframemot den första december som om att jag, Anela och Malin inte har fått vänta nog för länge!?!?! den dagliga turen.

Nu har jag gjort mina tre prov dagar på Jysk och i fredags fick jag nya tider, tisdag och onsdag, HURRA!

Igår åkte jag dirket tilll P och jag fick tillbringa HELA tre timmar med honom, till och med mindre tror jag. Han åkte på en pokerkväll som slutade med utgång och han kom hem halv tre.
Sedan idag skulle han byta däck med sin far i dag klockan halv tre.

Tur att vi ses så ofta........ så det gör ju inget att vi knappt sätts på hela helgen.

Men nästa vecka, då ska han jobba i eskilstuna och då kommer han och bor hos mig! Eller sover hos mig och vi får hänga med alla i strängnäs utan djur, tur att rara Ena har börjat med kvälls öppet på onsdagar..

2 kommentarer:

  1. Ja jävla as han är! fattar inte Larsa att han tar kol på oss?

    SvaraRadera