onsdag 4 november 2009

lars

jag taggar med lars nu inför imorgon, kommer inte ha tid, eftersom jag ska jobba. På tal om jobb ska det bli så jäkla kul och få göra något som jag aldrig har gjort förrut. Jobba MED människor och inte solo med gräsklipparen, fast jag kommer sakna att jobba med Jenny. Men det här blir något nytt inge pappa jobb. Utan jag har fixat själv!! Det hade jag gjort med Meko ochså, men va fan lager, det är pengar, men fan tråkigt.

åter till lars pojken,
jag gav dig en gloria

Elva noll noll börjar det, sen några timmars jobb sen sen stress upp till Lars, klockan åtta noll noll kör han igång. fan va härligt

2 kommentarer:

  1. grattis till jobbet
    Nice
    Nu får du lite penger
    Dock tråkit att du inte kan komma till JKPG til helgen med Mamma

    Kram anna

    SvaraRadera
  2. tack! ja lite pengar iallfall!
    jag ska komma till er en annan helg:)

    SvaraRadera