onsdag 11 november 2009

onsdagskväll

jag är trött och sliten.. Kom hem klockan halv åtta idag. Fick lära mig och stänga, det var mycket att ta in, det jag lärde mig var dagsslut.. Nästa jobb dag blir på lördag 10-14 !!! faens.. Tjejmiddag på fredag ju. Så det får väl bli lugnt på fredag , tråkigt! Sedan blir det några dagar nästa vecka.

Idag har jag hört en kul sak, på p1 så lärde krimnalaren som dom interjuvade, hon berättade för alla som lyssnade HUR man kommer undan tullen med knark, ett tips var flera påsar med liten mängd i så kan man ha tur att inte alla påsar upptäcks plus att man tjänar riktigt riktigt bra med pengar!!

Det är helt störd, hon sa verkligen hur man kan köpa,smuggla osv. haha.

Nu skall jag titta på Arlanda

2 kommentarer:

  1. men annika, vi skulle väl ha tjejmiddag på fredag :S.. eller ska du på någon annan också i helgen?

    SvaraRadera
  2. HAHAHA......... Herregud jag måste ha varit jäkla trött! jg har blandat om dagarna med varandra! haha

    SvaraRadera