fredag 26 juni 2009

en kall öl

Blåsor, jag har införskaffat mig två blåsor.. Blåsorna befinner sig under foten. Det gör otroligt ont! Jag har lite svårt att gå i mina "jesus"sandaler.

Idag var det sovmorgon igen, sov till efter åtta någongång.Skönt. vakanadegick ut och gick med Lovisa och Max så klart han är skället till promenaden.
Kom tillbaka och drack flädersaft av årgången 1990. Lika ung som mig själv.

Johan och Johan kom hit också, de ska till Metaltown i Frihamnen. Vi åkte med 10:an till Kungsportsplatsen och vandrade vidare till Da matteo. Där åt jag en otroligt god ciabatta med gyckling och karljohan arom. Det är den godaste jag har ätit nånsin. Da matteo är annars kända för deras kaffe. Jag köpte kaffe till bror min, 95 kr.Hoppas det är gott, för jag blev allfall fattigare!

När Fredrik kom hem åkte vi alla till Bohus och badade. Det var jätte fint! Det är jätte grunt och varmt i sjön. Sjön var nästan som ett berg med vatten i. Svårt att beskriva. Jag åker allafall tillbaka nästa gång jag är i Göteborg och det är sommar.

Imorgon är det hemfärd, Södertälje för att träffa P, som jag tycker synd om, hans festival besök blev inte som planert. Kl 8:00 , går bussen hemma kl 15,35. Väldigt mycket dötid.

Måndag work work work.

2 kommentarer:

  1. har varit en händelserik vecka, kommer bli tomt utan dig anki.. hur ska jag stå ut med tystnaden? du är grym på att blåsa upp lutmadrassen=)

    SvaraRadera
  2. haha! det var en as bra vecka :) Tysnad, jaa, idag har du min brother han ärbra på att prata! Lovisa jag ör grym på allt :D

    SvaraRadera