måndag 22 juni 2009

Ministry of food


I studentpresent fick jag presentkort på Åhlens och igår använde jag det. Det blev en bok, Matrevolution av Jamie Olvier. Den är grym, man måste även skicka vidare ett recept när man han provat ett. När jag har provat ett recept kommer jag lägga upp det här.


Nu ska jag boka bussbiljett till Götelaborg, det blir swebuss och jag kommer under hundralappen.


Imorgon kommer jag ochså delta i en telefonkonferans. Låter fint, va? Vi ska boka den resterande delen av resan som blir av den 28 december. Det som är bokat är sthlm- bkk. Nu ska vi få en biljett från Thailand till Malayisa, Malayisa - Australien och Australien till Nya zeeland.


Sen ska vi ochså komma överens om ett hemresedatum, måste ha det för att kunna boka visum.

Ska fylla på mitt glas med vatten och sätta mig på balkongen igen!

2 kommentarer: