torsdag 25 juni 2009

rest kaka och 6 points

Thaimat blev det, det var super gott!
Eftermaten kollade vi på film 6 points, den var dålig, ingen höjdare. Till filmen åt vi kakan från i går, den var ännu godare idag än igår! Mums..
Bror min har lagt sig,lovisa pluggar statistik och Maxen och jag kollar på tv. Vilken kväll va!
Om några timmar kommer min favorits idoler stå på scen och han kommer bli helt galet glad. De verkar ha det super kul där uppe, fick ett kul syn framför ögonen när P berättade om en god vän, att han har gjort en kul grej! Haha. Jag hade gärna velat sett det.

Sista dagen imorgon i Göteborg, min semester slut. Imorgon kl 11 00 bjuder Johan på frukost på Damateo. Yeaj!

Jag är trött och ska bädda upp sovan till mig, förmodligen Max också. Det brukar sluta med att han ligger vid mina fötter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar