lördag 27 juni 2009

vägen hem är lång

Sitter på bussen hem. Det är tråkigt att åka hem nu, för det är så fint väder! Jag vill vara ute, sola och bada. Speciellt där jag var igår.Det var var så varmt i vattnet där och folktomt. Man kan tydligen paddla i den sjön, för det är flera sjöar som sitter ihop med varandra, det ska jag göra någongång. Paddla har jag gjort en gång, det var i femman på klass avslutnigen. Det var kul!

När jag kommer till Södertälje syd, kommer Mor möta upp mig och ta min packning. Sen ska vi åka ner till stan och äta. För jag kommer vara sjukt hungrig. Har med mig en tunnbrödrulle och ris&frutti.

Jag tror jag ska kolla på någon dålig gratis film på cdon för att fördriva tiden. Är snart i Mjölby.

Jag vill vara ute och sola & bada!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar